Yasminnn26 Merhaba güzel anneler bu benım ilk gebeligim 2 li taraama oldum ve doktor ense kalınlıgı 1.5 santım dedi . Kan sonucum ise 18 gün snra cikıcak ve meraktan çatlıyorum googdan hiç birsey bulamadım bilginize ihtiyacım var hanımlar . Sizce normalmı ? Sonradan rahatsızlık yasayan varmı ?
Mysteryyy Yasminnn26 merhaba öncelikle sağlıkla kucağınıza alin insallah😊 tarama testine giderken aç tok farketmiyor degil mi? Benim aksamuzeri randevum ac olma sansim yok gibi🙂
Askkokuluyavrum Yasminnn26 1.5 iyi canim benim de 1.2 çıkmıştı bir sorun yok dedi doktorumuz çok şükür insAllah sende güzel sonuçlar alırsın