pnaar__ evet çekiyo. Sonuçta burası hamile platformu değil mi ayrıca ben sadece jelinon için demiyorum burada farklı farklı yemek isimleri ilede postlar açılıyo jelibon burada en masumu ama şöyle birşey var insanlar buraya zararlı yiyecekler yazıyo hiç aklına gelmeyen annelerin aklına giriyo başka bir insanında sizin sayenizde zararlı birşeyler yemesine vesile oluyorsunuz. Bu postları en güzeli yiyecek içerir olarak açmak