GuelGltkn hamile kalmadan önce hiç göbeğim yoktu ama şuan baya 5 6 aylık gibi göbeğim oldu bende anlamadım 😵 ama garip ki bazen iniyor bazen şişiyor özellikle akşamları kocaman oluyor göbeğim gündüzleri iyi ama yine de çıktı ya 😵 maalesef çok şişkinliğim oluyor sanırım tabi ki baş sorun da kabızlık etkili. 11 haftalık hamileyim 😏