Saliha1992 canım crp benim de yükselmişti, kanında enfeksiyon olduğunu gösteriyor o değer. Ertelemeden yarın doktorunla görüş , ama korkma da. Antibiyotik tedavisiyle düzeliyor merak etme. Önemli olan tespit edilip düzeltilmesi. inşallah kısa sürede normal değerlere düşer.🌺