SelmAlper Bugün bebeğin kalp atışları duyduk ve onun sonrasında doktorumuz bazı testler yapacağını söyledi 5 tüp kan ve idrar testi verdik sizede böyşe testler yapıldı mı yapıldıysa hangilerine bakıldı 🙏
SecilD SelmAlper ilk defa mı tahlil yapılıyor. Bana da yapıldı ama genel kan testi, demir, folik asit, torch testi yapıldı. Belki senin de öyledir
Aysemlg SelmAlper bana 7 tüp kan 2 idrar testi yapmıştı canım. Kan grubundan tut kalsıyuma progestana kadar bakmıştı. Bende korktum ama o kadar tüpü görünce korkma 🥰
SelmAlper SecilD aynen ilk defa yapılıyor ve ilk hamileliğim D vitamine bakılacakmış tiroitlere kam sayımı detaylı idrar taraması birde cmv igg diye bir şeye bakılacakmış onun için alınan kanı acıbademe yollayacaklarını söylediler.
SelmAlper cennet_aka27 valla canım bilmiyorum aslında yapılması gerek diye biliyorum çevremdeki hamilelik yaşayalara da yapılmış ama kaç haftalık senin bebişin
cennet_aka27 SelmAlper 9+6 günlük canım benim ki çevrem de de yok yaptıran acaba bulunduğum yerde mi böyle yapılıyor bilmiyorum kendi memleketim de degilim o yüzden pek bilgim yok. Burda yaptıran da olmamış
SelmAlper cennet_aka27 valla bilmiyorum ama işe yaracaksa bebek için sıkıntı yok mecbur kan vereceğiz 😊
DamlaMehmetali 7 +2 den merhabalar ☺️ 6+3 te kalp atışını duyduk ve banada yapıldı detaylı kan ve idrar tahlilleri. Yapılması gerekli olduğunu biliyorum bende en ufak herhangi bi artış ya da düşüş bebek için olumsuz şeyler yaratabiliyor maalesef
SelmAlper DamlaMehmetali merhaba tatlım 😊 bebek için önemli olduğunu bende düşünüyorum ama özel hastaneye gidiyoruz bir anda bu kadar test yapılınca bir anda tereddütte kalıyorsun ister istemez
SelmAlper Kaya1902 o da sizin tercihiniz hanım efendi benim sadece gebiş kelimesi hoşuma gittiği için kullanmaya tercih ettim 😄
SelmAlper Aysemlg seninkiler daha fazlaymış tatlım 😊 bakalım yarın sonuçlarının çıkacağını söylediler umarım kötübir şey çıkmaz 🙏
SecilD Bence de tüm testler kesinlikle yapılması gerekiyor. Erken tanı önlem almak için çok önemli, kimse ihmal etmemeli