Nurten Susamtanesii bence git derim doktor allah korusun bebek için zararlı olduğunu söyledi bende yarından itibaren ilacı kullanmaya başlıycam 😞
Nur1234 Nurten merhaba kızlar doktor tan geliyorum ve ilaç verdi onu düzenli kullanıcam insal lah bebeğime bise olmaz rabbim yar ve yardımcım olsun 🙏🙏👶
Misslawyer Selam canim endişe etme hap veriyorlar bendede vardi. Guatr hapi verdi 25 mg. Troid hormonunun düzgün calismasini sağlıyor. Hapin bebege ve anneye zarari olmadigini soyledi doktor. erken teşhis edilmeside guzel icinizi rahat tutun siz