senasln bende aynı durumdayım şikayetlerimizde aynı bıktım eşimin yanına doğuya gidemez oldum kaç aydır ayrıyız neyse en son dün doktor vajinal muayene yaptı enfeksiyon orda da varmış vajinal flora diye bi ilaç yazdı bitkisel miş iki doktora sordum kullana bilirsin dediler gebelikte kullanılan bi de krem var onu da eczacına sor bence bi dene derim hem enfeksiyon hemde mantar için kullanıldığından seni en azından merkeze atar ben öyle yapıyordum