Anneadayiiiii Merhaba kızlar 23+4 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti erkek bugün doktora gittiğimde bebekte böbrek genişlemesi olduğunu söyledi çoğunlukta erkek bebeklerde göründüğünü belirtti detaylı ultrosana randevumuz ayın 15 inde bunu bilerek girmemi istedi heralde ki sana doktor bunu söyleyecek dedii eşimle içimiz hiç rahat değil başına gelen bilgisi olan var Mıdır aramızda ?
Balbebek Anneadayiiiii bana da detaylıda soyledıler aynı seyi benım bebegımde erkek takıp edılmesı gerekıyor dedı. Ben ıcımı ferah tutmaya çalışıyorum geneli doğuma kadar düzeliyormuş sizde cok düsünmeeyın ınsallah bir sey olmaz