lutfiyearalik Kızlar merhaba, 31 haftalığız. Dün geceden beri kasığımda bir ağrı var. Genel anlamda iki tarafta ağrıyor ama sol taraf daha çok sancıyor. Sıcak duş aldım, ovdum biraz karnımı ama fayda etmedi. Sizce normal mi?
Tbrk Ftsfts bnde bugun yasiyorum ya, 32+4 haftalik. Kalcalarim belim agriyor adet olcakmisim gibi, normalmi ya😣