Ezogelin Merhaba son ana kadar normal bekledigim ama gelmeyen oglumu yarin epidural sezeryanla gelecek insallah:) Sabah 8 de olacagim Allah kismet ederse baslik burada dursun merak edenler icin detay paylasirim sonrasinda😊
Ezogelin Fts_emr yok valla dr prof bi kac kere konustuk epidural sezeryan dedi daha kolay toparlanirsin benim tercihim o yonde dedi ben de dinleme karari aldim daha kolay ayaklaniyosun dedi.. Detaylari paylasirim yine😊🙏🏻
Ezogelin Maviyesil121212 bebegin yaklasik 17 18 saat gibi bir surede gelecegini onun da kesin olmayacagini yine sezeyana donebilecegini soyledi dr o nedenle o zorlugu cekmek istemedim acikcasi canim😊
Maviyesil121212 Ezogelin ben de yarın sabah suni alıcam bakalım hakkımızda hayırlısı olsun insallah sağlıkla gelsinler 🙏🏻