Esraaaahmey bende de çıktı aynısı. Eğer dikkat edilmez de protein oranı artarsa evet maalesef dedikleri gibi tansiyon anlayamadan yükselip gebelik zehirlenmesinden dolayı erken Doğuma alınma durumu oluyor. 24 saatlik idrarda muhtemelen oranına bakacaklar. Eğer +1 değilse problem yok, dikkat ederek kontrol altında tutabilirsiniz. Bana doktor tansiyon aleti ve baskül aldırdı, sabah akşam ölçüyorum kilo almamaya çalışıyorum. Ödem oldu mu ona bakıyoruz hani tansiyon ödem olursa gebelik zehirlenmesi demek Çünkü. Tuzlu tatlı yemiyorum, yaklaşık 1.5 aydır 1 kilo aldım sadece 31 haftalık olduk, öncesinde 10 kilo almıştım ☺️