Minik_Hanim ben oradaki doktorda detaylı yaptırdım hiç memnun kalmadım. Önce korkuttu bebeğin kafası 2 hafta geriden geliyor dedi. Karnından sıvı aldır 2500 lira oda dendi. Tabi ben kabul etmedim sonra doktoru değiştirdim farklı doktora gittim bikaç tane bebeğin duruş şeklinden öyle olduğunu aslında normal plduğunu söylediler. Bana 1 haftamı zehir etti korkuttu hiç memnun kalmadım yani