endoplazmikretikulum Bende uzun süredir kullanıyorum.Hem doktorum önerdi hem kendi çabamla araştırdım,içerik olarak temiz gönül rahatlığıyla kullanıyorum.Gece yatmadan önce içmeye çalışıyorum.
Gkayra Melisa94Diger ,OMEGA 3ler,vitaminler cook kilo yapar iştah açar dedi dr.en iyisi bu dedi ,eczaneye de sormuştum ben ayriyeten kilo yapar mı diye ,bu yapmıyor demişti...
useyma Melisa94 güzelll ☺️ Omega içerdiği için kullanıyorum hamileliğim boyunca balık yiyemedim ondan🙋🏻♀️
[silindi] Merhaba bende 13 haftaya kadar vinalac kullandım ilacım bitti şuan regenesis max kullanıyorum tok karnına akşamları içiyorum 😊14+2 🍏✋🏻