DilekKardes 17 haftalık hamileyim yaklaşık iki haftadır kanamam var doktor 10 gün sürebilir dedi hatta Doğuma kadar dedi ama hala devam ediyo panik olmaya başladım doktora gidicem başına gelen varmı kesenin dışında bi kanama dedi doktorum
Tyk53 DilekKardes kese dışında ama nerde plasentanında dısındamı? 17 haftalık bebege bse olmaz kolay kolay. Benm 5.haftda başladı simdi 26.haftadaym ve önceki gce yine kan geldi her görmemde yüregim agzma geliyo ama bu günlere geldk cok sükür insallah sona kdar da geliriz sende madem doktoruna görüldün bilgisi var bişe olmaz Allahın izniyle stres yapma canım
PamukAnne DilekKardes bende 17 haftada yakalandım kanamaya 3gün kanamam oldu2 gece hastanede kaldım. Proluton igne serum öylece atlatmıştım. Eger kesenin uzagındaysa korkma bana hasta bezi baglanmıştı öyle kanamam vardı o hafta çok şükür atlattım 29 hafta olduk. Birde kan sulandırıcı igne kullanıyorum o da iyice cogaltmıştı. Sakın strese girme olumlu düşün canım dua et çokca.
Busranrunal DilekKardes bende 11 haftaligm 3 haftadır bende de var kanama kese dışında 2 taneydi bugün biri kaybolmuş. Korkmamak elde değil ama stres korku daha cok yapiyo bende hala oluyo dr um olabilir uzun süre dedi içini ferah tut bebeğine güven allaha sığın
DilekKardes Plesentanın dışında korkma dedi doktor ama ben panik oldum çok iki haftadır böyleyim tansiyonum düştü 9a 6 gidiyo bu durum olduğundan beri her gördüğümde bende panik oluyorum çok saolu herşey için
Yaseminelebiolu Allahın izniyle biley olmaz canım benimde 15. haftamda başlamıştı kanamam 1 - 1,5 aya yakın kanamam devam etmişti ama çok şükür geçti. artık normale döndük şuan 25 haftalığız. Dr.'um progestan vermişti bana faydasını çok gördüm.