yigitmom_ Sims35 canim ilk defa dün gittim düşük tehlikem varmış hemen ilac takviyesine başlatıldı bence gitmelisin vitamin eksiligi varsa bir an once giderilmeli
Sims35 yigitmom_ bende ctesi randevu alabildim telefon ile görüştüm doktorumla önlem amaçlı progesteron başladı çünkü 1 düşüğüm var folik asit devam ediyorum 🙏🏾 Ctesi günü inş keseyi görebiliriz 🤗
Ecenazz Kızlarrr bende 5+2 yim. Doktora gittim geçen hafta 4+2 de keseyi gördük. Sadece sohbet edelim birbirimize fikir verelim diye bu formu oluşturdum :) ilk keseniz göründüğünde boyutu kaç cm di acaba kızlar?
iremalbayrak Ecenazz Ben de ilk defa cumartesi gideceğim doktora 5+4 oluyorum o gün inşallah görebiliriz keseyi 🙏🏻 Kalp atışlarını duydunuz mu 😊
Ecenazz iremalbayrak yok canım sedece minicik bir kese vardı :) bende perşembe günü gidicem doktora. O zaman 5+4 oluyorum ben de :)