Serays aslında hiç değil tabi ki. Ama ben normalde tatlı ve hamurişi tüketmiyorum o yüzden ayda bir ufak bir çikolata ya da vişne suyuna da göz yumuyorum artık :) dün ayrıntılı ultrasonda cinsiyet kesinleşti belki artık kontrollerde yemem çikolata o yüzden. Yani sadece cinsiyet öğrenileceği zaman yenebilir bence 😊 eğer daha fazla dikkat ediyorum diyosanız doktorum sütlü kahve önermişti. Ben normalde kahve de hiç tüketmiyorum ama tüketenler onu deneyebilir. Daha masum