cennetzeynep Yok öyle değil, psikolojik. Tanı konulmuş bir durum değil. Sorunlarım var ve baş edemiyordum. Çok geriliyordum, bebeğim de öyle. Şimdi biraz daha sakinim. Yararı oldu elbette. Doktor gözetiminde belli bir aydan sonra gebelerin kullanabileceği antidepresanlar var. Doktoruna danış.