deletedmom02 Hanımlar iyi günler, kan sonucunda TSH ım 4.60 çıktı 3 ay önceki sonucumda 2 mış yani gebeliklerde yükselmiş, ilaca başladık benimle aynı sorunu yasayan var mı 8+2 deyim TSH ilaçla düşebilir mi...
Nurten deletedmom02 bende yeni çıktım hastaneden benimde 4.72 çıktı banada ilaç verdi doktor başka test falan istediler mi senden
Bursali deletedmom02 bnmde 4.68 cikti 2ye dustu aylardir ilac kullaniyorum ilk dusmedi ilacın dozunu yukseltti doktorum suan 35. Haftaya girdim tekrar test yapilcak
deletedmom02 Nurten hayır sadece TSH yüksekliği vardı ona ilaç verdi 15 gün sonra tekrar kan vermeye gideceğim..
Nurten deletedmom02 gebelikte değer yükseliyormuş zaten banada ilacı kullan 3 hafta sonra gel dedi değere göre ilacı azaltıcaz veya artırıcaz dedi inşallah sonuçlarımız iyi çıkar 🙏🏼
Arya92 deletedmom02 ben normalde tiroid hastasıyım euthyrox 50mcg kullanıyordum ve gebelikten önce tshim iyiydi.gebe olduğumu öğrenince doktor euthyrox 75mcg cikardi.bir ayda değerim 1.80 e düştü Kullanmaya devam ediyorum.bir sonraki ayda 1.92 çıktı sanırım. İlacinizi ihmal etmeyin.
Arya92 deletedmom02 rica ederim siz daha önceden ilaç kullanmadiginiz için muhtemelen size yeterli gelebilir.