Seva_Sevaaa bende 20 şubatta vuruldum çatlamamı dün kan testi yaptım pozitif çıktı ama adetime daha 6 gün var bekliyorum sabırsızlıkla💁♀️ En başta stres yapmaman lazım canım kendine güvenmen lazım bizde de hiç bir sorun çıkmadı çok şükür rabbim doğru zamanı biliyordur mübarek gün bol bol dua et inşallah