Ssunal Arkadaslar merhaba . Benim dun gece baslayan sancilarim vardi kasigimda bebek sertlesiyor ve yaklasik birer dakika sürüyor . 39+2 gunlugum . Bugun sabajtan beri saat basi veya 40 dk da bir oluyordu . Bir saattir 15 dk da bir olmaya basladi. Ama herhangi bir nişan gelmesi veya su gelmesi olmadi . Bu sekilde dogum baslamis olabilir mi . (Ayrica dun doktora gitmistim nts cekilmeye en yuksek sancim 60 cikmisti )
Wicca Ssunal Eğer sancılarınızın süresi sıklaştıysa Doğum başlamış olabilir.. İlla nişan ya da su gelmesi gerekmiyor... Doktorunuzu arayıp bilgilendirin lütfen.. Artık son haftalarınız dikkat etmeniz gerek bu tarz ağrılara..
NekwaSultan Ssunal merhaba canimm Benim 2. Doğumdan önceki gün kasılmalarım sıklasmisti. O gece nisan geldi akşamına doğurdum
Fison Ssunal su falan her sancıda gelmiyor sadece sancıda doğum belirtisi sen 5 dakika da bir olunca doktora
ebru23 Ssunal sadece sanci yada sadece su kan olsada gitmelisin 10 dk bir gelince takip et yavastan hazirlan git
Ssunal NekwaSultan benimde sancidam baska hic belirtim yok ilk dogumum olucagi icin merqk ettim eger daha fazla siklasirsa doktorumu arayacağım
Ssunal Yok eve geri geldim acilmamnin cogalmasini bekliyorim . Suan sürekli belli aralikla sancim geliyor.
Iskandinavgelini Ssunal Allah yardımcın olsun inşallah çok kolay bir doğumla bebeğini kucağına alırsın 🙏🏻 Dualarım sizinle
Ruyam34 Ssunal sabahtan beri olan sancılar ve şuan ki sancılar dayanılabilecek boyutta sanırım dimi açılman ne kadarmış
Ssunal Ruyam34 sabahtan olanlar cekilir derecede ama siddeti biraz daha artti 2 cm aciklik vardi gittigimde. Zormus biraz ama ya benik canim tatli ya da arada geliyor henuz benim cok siklasmadi ama zorluyor beni baya
Ruyam34 Ssunal Allah yardımcın olsun öğlene sıklaşır dahada anca güzel olcak inşallah herşey 2 ,3 saatte bir 1 cm açılıyormuş die biliyorum
Ssunal Amin insallah . Sabahki sıklığına göre ya sabahtan Ya da aksamustu gidicem doktora . Insallah bir an once saglikla gelir hepimizin bebekleri ezam vakti duamiz kabul olur belki Ruyam34
Ssunal Lavanta01 ay evet hic belirtim agrim sizim yok derken. Onceki gun cok yurumem sonuncu cikan sancılardam sonra . Insallah kavusmaya az kaldi :)))
Ruyam34 Ssunal nasılsınız nasıl gidiyor ve ayrıca kaç saat yürümüştünüz bir gün önce bende bugün yürüyeyim