Ikosa Kızlar karnı benim gibi yamuk olan var mı aceba? Sag taraf daha büyük bebiş oraya toplanıo galiba süreklı😌😌
derya14 Ikosa Aynen benimkide öyle çocuk hep sağıma toplanıyo dışardanda çok belli oluyo eşimle çok gülüyoruz hatta 😄
Ersozburcin Ikosa bnmkide hep solda 😂 bazen yan yatıp kalkınca bir tarafta böle sivrilik oluyo çok gülüyorrum 😂😂😂
Kahramanlar Canım bebiş bazen toplanır normal son aylarda çok sık oluyor ben okşıyorum konuşuyorum olmadı belden aşağı bir duşta yıkıyorum dağılıyor
Ikosa Kahramanlar bende biraz konusyorum saga sola gidio ama kendi halinde kalınca hemen sagımda. Herhalde ora rahatına gelio ☺️
2cocuk2kopek Kahramanlar bahsedilen sey kaailma oluyor ve oksamak cok tehlikeli bu durumda bilginiz olsun