bebekteyaparimkariyerde Kızlar kalbim ağzımda atıyor yaa tansiyonda şekerde normal.sadece midem yanıyor ve ekşiyor ama kalbimi hissediyorum.Konuyla ilgili bilgisi olan var mı
Nursemomm bebekteyaparimkariyerde gebelikte taşikardi normal canm sadece baş dönmesi ve denge kaybı yapacak kadar çarpıntın olursa bi kardiyoloğa görünebilirsin
EsZe bebekteyaparimkariyerde tiroid var mıydı? Yani tiroid hapı kullanıyosanız dozu fazla geliyo da olabilir. Benim öyleydi çünkü kalpten gidicem zannediyodum dozu düşürdük düzeldim. Arada tabi ki oluyo yine çok hareket ettiğimde çok ayakta durduğumda falan. Ama onu gebeliğe veriyorum. Biraz uzanınca hemen geçiyo
bebekteyaparimkariyerde Nursemomm çok şükür baş dönmem falan yok allahtan çok teşekkür ederim ya bilgi verdiğiniz için.enteresan ilk defa böyle oldum.doktoruma yazdım tansiyon şeker normalse problem yok dedi ama yinede neden diye sorguluyor insan.
bebekteyaparimkariyerde EsZe yok canım öyle bir problemim çok şükür ilk defa başıma geldi benimde şaşırdım oyüzden.belkide ben ilk defa hissettim normalde hareketliyimdir bugün biraz hareketsiz kaldım ondan belkide