Yesim_Ercan anneyim_ ben hamile oldugumu ogrendigim ginden beri progestan hap ve ignesini kullaniyorum ise yariyo onun sayesinde buralara kdr geldim 30+4 haftalik olduk cok sukur😊
Yesim_Ercan anneyim_ ben hamile oldugumu ogrendigim ginden beri progestan hap ve ignesini kullaniyorum ise yariyo onun sayesinde buralara kdr geldim 30+4 haftalik olduk cok sukur😊
anneyim_ Yesim_Ercan benimde aşağı yukarı öyle öğrendiğim andan beri riskim olduğunu öğrendim zaten çok yeniyiz daha bugün keseyi görmek nasip oldu 4+2 sağlıkla gelir inşallah bebeğim
Mercimekkkanasi anneyim_ kese yanında kanaman var 2 hafta bebek geriden geliyor diyor canım ben ne edeyim Allaha bıraktım o hayırlısını bilir
Hominigirtlak anneyim_ ben dusuk riskine karsi 3 ay boyunca hergun progestan igne vuruldum allaha sukur iyiyim insallah sizde iyi olursunuz
Hominigirtlak anneyim_ tup bebek oldugu icin ignelere devam ediyordum 7. Haftada dr gittigimde risk var demisti 3 ay kullandim