Emnesar merhaba canım ben de 24 haftalık hamileyim seni çok iyi anlıyorum 4,5 ay aşırı bulantı çektim çok ağır geçiyordu azaldı bulantılarım fakat geniz akıntısı yüzünden her sabah aç karna kusuyorum afedersn geniz akıntısı Kusuyorum, kbb gittim alerjik rinit olduğu için hormonlardan dolayı artıyor dedi sprey ve antibiyotik verdi ama antibiyotiği içemedim geri kuştum midem çok hassas olduğu için , sanırım böyle doğuma kadar gidecek bebeğe bir zararı yoksa idare ederm dedim doktora zararı olmaz dedi bu şekilde İdare ediyorum her sabah akşam yarım saat wcde ağız burun yıkıyorm diş dil fırçalıyorum inan kendimden tiksindim ama yapacak birşey yok sanırım :( doğumdan sonra azalır diye düşünüyorum Senin de alerjik rnitse eğer