Duygu-mercimek Son haftayı bulursa 4 ü geçer dedi doktorum. Sezaryan olabilir mişim bu yüzden. Benzer durum yaşayan var mı?
BFerayeY Duygu-mercimek hemen hemen aynıyız canım senle. Sezeryan falan demedi daha gelişimi bu şekilde devam etmeyebilir miş. Durabilirmiş. 2 hafta sonra gel karar verelim dedi. Hatta ısrarla ben sezeryan istiyorum dedim bakarız dedi., 😊
Duygu-mercimek BFerayeY bana da iki hafta sonra çatı muayenesi yapar karar veririz dedi. Tedirgin oldum. Benimki en başından beri 1 hafta öndeydi.
BFerayeY Duygu-mercimek sana. Bir hafta mi önde dedi. 2-3 hafta önde canım. Yanlış bilgi vermiş. Doğum pozisyonu almış mı. Bizimki almış erken gelirse napacaksın dedi bana. Bende kilosuna göre karar veririm dedim. Bence çok zorlama canım kilolu olursa mecbur sezeryan. Şeker falan cıkmadı demi