Yigitalpinannesi Merhaba kızlar bisey sorucam ben 24 haftalik oldugum gunden bu 2 hafta boyunca şiddetli sol kalçamda ve bacagımda agrilar hissediyorum ama dayanilmiycak sekilde keza bel agrımda oluyo bunun neden oldugunu bilen varsa ve cozumunu bilen varsa lütfen soyluyebilirmi. ❣🙈
Meryemtoptas Yigitalpinannesi bel ağrısı bende de var doktoruma söyledim artık normal baskı artıyor bebeğin kilosu artıyor rahim genişliyor dedi. Dinlenince geçiyorsa sıkıntı yoktur inşallah 😊 doktorunuza şikayetlerinizi söylemenizde fayda var.
Yigitalpinannesi Doktorum banada aynı sekilde soyledi ama bel agrim oncesindede vardi suan kalca ve bacak agrim cok siddetli insallah bi sorun bi sıkıntı olmaz.