Bu yarım saat 40 dk felan oluyor heralde .sancim var sanırım.pek anlamıyorum da ilk hamilelik olduğu için.sancilari evde cekin diyorlar bende hemen hastaneye gitmek istemiyorum.suyum gelmedi nişan da yok şuan ..sadece karnıma bi durup bi başlıyor öyle ağrılar giriyor . 37+4 günlük hamileyim daha erken değil mi 😔 korkuyorum bebeğim hareket ediyor az az.bilmiyorum napacagimi