Esraelaa doğumumu malesef orda düşünmüyorum çünkü yeni doğum ünitesi yokmuş öyşe duydum o yüzden bebegim ve ben risk almak dogum yapmak istemedim her saniyenin bizim için degeri ve önemi var yoksa yok çok iyi hastane özellikle baran hanım hala da gidiyorum ama doğum malesef devlette olacak 😔🙏