Kızlar 25 hafta 3 günlük hamileyim . Dünden beri ara ara göbeğimin altına sancı giriyor. Adet sancısı gibi ama çok şiddetli değil. Yinede korktum . Başına böyle bişey gelen var mı . Normal olabilir mi . Yada korkulacak bişey mi . İlk gebeliğim tecrübesizim