Rabia88 tepeciğe gidiyorum canım tınaztepeyede gidiyorum bu arada 5 yıllık evliyim 2 yıl tınaztepede hem ilaçla tedavi oldum hemde iki kere aşılama yapıtırdım olmadı tepecikte 4 ay tedavi gördüm aşılama yaptırdım çok şükür oldu tepecikte tedavi olduğum doktoru bırakmadım hiç eşimin ısrarı yüzünden tınaztepeye gidiyorum ama 1,5 ayda bir gidiyorum bazen süreyi daha da uzatıyorum tepeciğe sık sık gidiyorum
tepecikteki doktora daha çok güveniyorum daha samimi ve araştırma hastanesi olduğundan çok ince eleyip sık dokuyolar doğumu orda düşünüyorum