Myybayb Merhaba kızlar 28 haftalık olduk çok şükür her girdigimiz test sonuçları güzel geldi 🤲 En son şeker yüklemesi yapıldı Bundan sonra yapılacak test var mı
Yurdanur Myybayb 28 +5 iz bizde sanırım yok canım doktorum aylık kontrollere çağırıyo aile hekimiyle de görüştüm 1 ay sonra bi kan değerlerine bakalım yine dedi..şuanlık bitirdik sanırım bi son aylarda nst ye giriliyomuş galiba 😊 test falan kalmadı çok şükür
Mel0s Myybayb bide kan uyusmazligintestinvar canm ama her doktor istemiyor bizimki istemedi mesela rutin testlerinistedi sadce
Popmum Yok canım bundan sonra gerekli görülürse kan tahlili ve idrar tahlili olur ara ara. Başka test yok.