DuduNur Kızlar ben 37+5 günlük hamileyim ve otururken bi ıslaklık hissettim kalkınca da devam etti biraz uzandım bacak arama bisey koyup da biraz önce ayağa kalktım yine geldi suyum mu acaba bilgisi olan lütfen yazsin
Toffy1907 DuduNur suyun gelmiştir canım ağrın sızın var mı? Miktarı nekadardı baya ıslandı mı iç çamaşarın
Selvis DuduNur tutamadığın bişeyse suyundur. Doktora git Hemen. Benim doktorum kesinlikle gel dedş benim de suyum patladı gece gittim doğurdum oğluşumu bin şükür . Enfeksiyon geçme riski varmış kese açıldığı için. Riske atma dedi doktorum.
Muhammedamine DuduNur su geldiği zaman direk hastaneye gitmen gerekir sancı olmasını beklemene gerek yok
ebru23 DuduNur ama suyun gelmis devam.ediyosa gelmeye git suyun biter azalir buda kotu bisey bebek ve sana zarari olur diye sezeryana aliyolar
Gebeyimm DuduNur çişini tutar gibi kendini sık hala akıyorsa suyun gelmiştir vakit kaybetmeden hastaneye git
Ozgeliz DuduNur hemen hastaneye gitmelisiniz benim birden suyum aktı ve sancım yoktu hastaneye gittik sancım başladı ve Doğum başladı