Yenianne10 Esrakyatc 2 kusur oluyor canim genelde ama kiloya takma fazla zaten aliyorsun yeterince 38 39 haftalarda fazla bisey oynamiyor kilo zaten istah kesiliyor kilo alsin istiyosan kasar peyniri ye cikla cikla
Esrakyatc Yenianne10 canım 20 gün sonra sezeryan olacam daha 3 kilo olmamış stres yaptım biraz çok mu küçük olacak bu çocuk acaba diye 🤭
Esrakyatc hmy maşallah canım benim de 36+2 yiz 2900 ama 20 gün sonra sezeryanım var korkum kilosunun az olması 😔
hmy az olmaz allahin izniyle 3 kiloyu gecse yeter kuzum allahin izniyle 2300 doganlar var bence 20 gunde gecer baya