Merhaba tatlı hamiş anneler 🙂 akdeniz üniverstesinin arka tarafında oturuyorum bu kısma yakın yada bu civarlara yakın hamiş anneler toplanıp tanışsak yeni arkadaşlıklar edinsek yakın oldukça yürüyüşler haftasonları kahvaltıları ruhumuzu kendimizi ve bebeşimizi mutlu edebilicek aktivitelerde bulunup hem arkadaş çevremizi genişletebilir hemde birbirimize bilgi aktarımlarında da bulunabiliriz diye düşünüyorum 🙂 Duygusal evrelerde böyle yakın olup destek olmak keyifli olabilir 🙂 sizler bu konuda ne düşünürsünüz ?? 😊🤰🏻