Ruhsuz baş ağrım tuttuğu zaman ayağa kalkamıyorum gözlerimi açamıyorum mideme vuruyor canım kafamın üst tarafı şakaklarım zonkluyor acı içinde kıvranıyorum ikindiye doğru geçiyor çok şükür 🙏🏻Tansiyonum mu düşüyor diyorum ama benim tansiyonum hep 9/5’dir bana normal yani bu