Erenbalim kesilirkeni dusunme zaten kimse uyusturuldugunu bilmedigi icin uyusturulmuyor saniyor kesildigini tabiki hissedersinde ama acisini hissetmezsn senden habersiz igne yapiliyo cnku 😂 dogum bittikten sonrada zaten uyusturur doktorun artik cogu uyusturmuadan dikmiyor annede yorgun olunca :) ama bence bunlri cok dusunme derim cunku kesisizde yapabilirsin simdi bunu dusunup hosuna kendini yorma artik kesisiz yaptiran cok doktor var cogunun isine geliyorda ugrasmamk icin ondan kesik atiyor odktorunla konus eger zorlanma durumu olmazsa kesisiz denersin nefes egzersizlerini ogren perine masaji falan cok etken hem normal hem bide kesisiz yaparsak tadindan yenmez :) zaten vajen esnek kas doku oldugundan diger yerlerdeki kesik dikis acisi agrisi gibiolmuyor biraz daha hissiz bir bolge bilimsel olarak yani Allahim zaten gerektigi gibi yaratmis