lilamom çok doğru benim dr aynen bu sebepten yaptı. Annem, şeker hastası. Bende insülin direnci vardı. Ve yaşım 36 az değil. Açlık tokluk normal ama şeker yüklemesi yüksek çıktı. Diyetteyim. İyiki yapıldı diyetle bebeğimin sağlığını riske atmıyorum artık.