Gonca_ https://hizliresim.com/p/yukle Kızlar ben 15+5 günlük hamileyim fakat bugün bezmialem tıp fakültesine gittim kendi doktorum başarı hastanesinde selime hanım bana %100 erkek demişti 13 haftalıkken fakat bugün gittiğim farklı bir doktor kıza benziyor kordonu bacak arasında tam göremiyorum dedi anlamadım 🤷🏻♀️ Birde kilo ve boy için bu kağıdı verdi ilk kez gidiyorum oraya anlamadım bende bu kağıttan birşey anlayan ya da bilen yazabilir mi acaba ?
bebekteyaparimkariyerde Gonca_ resmî yükle tekrar görünmüyor.13haftada nasıl %100lük bir sonuç çıkarmış doktorun hayretler içerisindeyim ayol.daha cinsel organın gelişim süreci tamamlanmamış oluyorlar üstelik.
AlyaSu Gonca_ canım öncelikle bana 13 haftada erkek denildi 17 haftalıkken kızım olacağını öğrendim 😊 tabi farklı doktordu detaylıda da kesinleşti kız olduğu🤭 attığın resimde gözükmüyor istersen bir daha dene
Betttt bebekteyaparimkariyerde bana da ıkılı testte 13. Haftamda %100 erkek dendi ve doğru cıktı herkesin ki bir olmuyor. 12. Haftadan sonra erkek cinsel organı gelişimini tamamlamaya başlıyor. Önemli olan doktor
Gonca_ Betttt https://www.resimag.com/i/51d02379b17 bu önceki ultrasonu canım bıgün vermedi çıktısını