btlunl benim düşüğüm olunca yaptı doktor sıkıntı yok ama hamile kalır kalmaz bana gel dedi tedaviye başlıcam deri ama ne tedavisi olduğunu söylemedi oyüzden kafama takıldı.2 ay korun demişti ama ilk adetimi oldum şimdi korunmayı düşünmüyorum inşallah hata yapmıyorumdur.