Aygl1996 20 haftalık hamileyim. Allah nadip ederse normal doğum yapmak istiyorum. Ama tek korktuğum şey dikiş atılırken hissediyor muyuz? Acıyor mu ? İlk doğumum olduğu için bi bilgim yok. Beni bilgilendirir misin☺☺
Hamileanne Aygl1996 aynen canım iğneyle uyuşturuyorlar hiç bişey hissetmiyosun korkma en doğrusu en iyisi normal doğum
Aygl1996 Ne biliyim tek korkum iğne ve atılan dikiş 😔 Yeterince açılma olunca yinede dikiş oluyor mu peki🤔🤔