Esraaaahmey Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim bebeğim gayet iyi dedi doktorum cok şükür ama benim idrarım da ikidir idrar da protein çıkıyor tansiyonum da Gayet iyi dedi ama böbreğin de bir problem mi var diye tebbir amaçlı ayıptır söylemesi bir gün boyunca idrarını bir kapta biriktir daha sonra dahiliye uzmanına götür bana sonuçları getir dedi böyle bir olayı yaşayın biraz korktum da
Sevocan Merhaba ben 38 haftalik olacagim yarin ve hamileligimin basindan beri var o sorun bagzen yuksekiyor bagzen iniyor dikkat edilmesi gerekiyor tuz dan uzak dur bol su ic ben oyle dusurdum