ArzuRahimova canım benim oğlumda 40. Haftasında geldi sezeryandan çok korkuyordum bebek hala yukardaydı tam aşağıyada inmemişti. Bende artık yeter dedim bi sabah kalktım güzelce evimi temizledim sonra annemle yürüme Çarşıya gitmeye karar verdim ama yolun yarısında nişanım geldi tabi yine ağrım yok diye ağlayarak doktorumu aradım hastahane çağırdığındada 4 cm açılmam varmış 5 saat sonrada oğlumu kucağıma aldım. Şimdi kızıma hamileyim ama sürekli ağrılarım var 34+4 teyim şimdide sanki her an gelecek diye korkuyorum ağrılarım yüzünden. Her bebek farklı oluyor o geleceği zamanı bilir annesi stres yapma ve bol bol yürüyüş yap etkiliyor gerçekten. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin