Yenianne90 Arkadaşlar şampuan, losyon, pudra, sabun ve vücut yağı alıcam.Piyasadaki fiyatları incelediğimde bu üç marka bütçeme uygun geldi.Sizce hangisi daha iyi?
Heisenberg Yenianne90 Eğer sebamed bütçenize uygunsa hemen hemen aynı fiyat aralığında mustelayı öneririm.
Ga35 İ Yenianne90 instagramda mühendisinoglu sayfasini takip edebilirsiniz . Eski gönderilerinde hepsini araştırması ve yildizlar listesi var genelde bubchen urunleri en iyisi oluyor 👍🏻
Minifasulye Yenianne90 yazdıklarınız arasında içinde kimyasal bulunmayan bübchen, diğerlerinde kimyasal var.