Pkzsntrk Merhaba bayanlar 30 haftalığım doğum şekilinizin normal yada sezeryan olacağı ne zaman belli olur bilgi verir misiniz rica etsem.
mimaranne Pkzsntrk merhabalar 34 haftalığım bende ve doktorum 36-37 haftalar arasında söyleyeceğim normal mi sezeryan mı diye demişti.Suan zaten Doğum pozisyonunda ama çatı muayenesi yapacak.
anapanda12 Erken doğum riskim var bebeğim sağlıkla doğacak olduktan sonra ikisine de razıyım. Önemli olan bu benim için
mimaranne Pkzsntrk benim 30 dan beridir öyle nerdeyse maşAllah diyeyim son anda bir süprizi yapmaz inşAllah 😂🙏