Mayasey Kovaburcu şüphen varsa nifty testi yaptırıp anlayacaksın. 2li ya da 3lü test sonucuna göre doktorların bebeği alacağını sanmam. Amniyosentez yaptırırlar veya.. %100 doğru sonuç odur
Rbysf 12.haftada ikili test yaptirdim sorun cikmadi sadece pap a degeri biraz yüksek cikmis dedi dikkat etmemiz gerek dedi ama ne oldugunu soylemedi internet te onemli olmadigi yaziyor ama bilemedim 3 lu yesti kesin yaptirman gerekiyo dedi kacinci haftada yaptırıyoruz 3 lüyu kızlar??