seddaa Canım selam bende de cıkmıstı bundan 5-6 sene once beyaz et benı gıbı ama siğilmiş doktora gıtmıstım yakıp parcayı arastırmaya gondermısler hpv vırusu ooma rıskıne karsın ama sonuc temız geldı cok sukur sonra yıne aynı yerde cıkmıstı kasımda muayne oldum doktor sıkıntı gormedı. Moralını bozma hemen hemen artık cogu ınsanda goruluyor onemlı olan bır goster derım cogu zararlı huylu olmuyor. Ama aksatma bence muayene olmalısın.