Senayerva Ben yaptırmadım ikili ve üçlü test yerine detaylı yaptır daha mantıklı en azından orda tümüyle her detayını inceliyorlar. İkili testte sadece ihtimal olarak söyleniyor sana kesin sonuç olarak söylemiyor, doktorumun asistanı bana sorunlu olduğunu söyleyipte bebeğin sapasağlam çıktığı çok oldu yoktan yere 4-5 ay boyunca stres gerginlik yaşanıyor gerek yok ikiliye demişti. Detaylıyı yaptırmak daha mantıklı dedi bende detaylı yaptırdım