Cansu22 Merhaba kızlar 6hafta 2 günlük hamileyim 1 haftadır kabızlık sorunum var.benmle aynı durumda olanlar varmi çözümü varmi😐
Heisenberg Cansu22 Her sabah uyandığında bir avuç kavrulmamış badem+2 bardak su. Bende işe yarayan tek şey buydu tavsiye ederim🤗
Nilsuuuu Ben 34. Haftadayım çareyi kuru erikte buldum günde beş tane falan ye bana çok faydası oldu gerçekten
Cansu22 Seda5892 kivi pazardan alacağım nasipse c vitamini açısından da çok iyiymiş 🤗ıns ise yarar çok sagolun🤗