Yareenn Bende bel agrısı alt karın agrısı ara ara oluyor rahimime bıcak saplanması oluyor sizdede oluyormu kızlar zaman yaklaşıyor sanırım inş gelicek 🙏🏻☺️
bukna Ben de 38+2 yim 4 santim açılmam var sancı yok ağrı yok kilosu 3.5 normal olmaktan vazgeçecek diye korkuyorum doktor bir an önce alalım dedi Cuma’ya kadar kendi belirtisi ile gelmez ise Suni sancıyla cuma sabah normal doğum yapacağım
Dejavu59600 37+5 teyiz bizde doğum u nasıl tetikleriz 😁 doğurmak istiyorum artık ara ara bel sırt ve kasıklar da ağrı oluyo başka bi sıkıntımız yok doktor normal doğum diyo Perşembe günü 38 haftalık oluyoruz ve kontrol var nst takılcak bakalım ne çıkıcak korku merak sabırsızlık hepsi bir arada tek nefeste kurtulmak nasip olsun hepimize hayırlı güzel doğumlar 🙏