fnur Arkadaslar 29 haftalik gebeyim kan testimde d vitamini 5 e düşmüş normalde 25.30 arasi.olurmus saglik ocagindaki doktor zeka geriligi falan olur dedi cok panikledim bu durumu yasayan var mi
ZeynepKara fnur benimde geneliğimin en başından beri düşük 8 çıkmıştı 12. Haftamdan beri damla kullanıyorum sana ilaç vermediler mi
BesteCanerKutluzolu fnur d vitamini çoğu insanın düşüktür zaten panik yaptırmış boşuna. Damla verir doktorun yükseltir değerini ben de damla kullanıyorum
Gks 20 haftaya kadar kullandım sonra bebeğimizi kaybettik. Ama d vit çok işe yarıyor aksatmadan kullanınca
Gks Tilbece hayır d vitaminiyle bir alaksı yok rahim ağzım açılmış suyum geldi birden sebep bulamadı dr.lar.